FANDOM

Zorko Rajčić je bio hrvatski glumac. Iz prve je generacije zagrebačke akademije, kao i iz prve glumačke postave, iz 1953., tadašnjeg Zagrebačkog dramskog kazališta, današnjeg kazališta "Gavella", kojemu je bio vjeran sve do umirovljenja 1994. godine. Tijekom tih plodnih glumačkih 40 godina, Zorko je Rajčić igrao u više od 70 naslova teatra u Frankopanskoj, obilježivši svojim nastupima kako same početke ovog kazališta tako i njegovo mladenaštvo i zrelo doba kada je igrao u izuzetno bogatom popisu dramskih predstava, uključujući i one nastale po tekstovima Gorkog, Dostojevskog, Shakespearea, Feydeaua, Goldonija, Williamsa, Brechta, Gogolja, Büchnera, kao i Kaštelana, Držića, Kaleba, Budaka, Begovića, Brešana, Krleže. Igrao je i nakon umirovljenja, pa scenu svog matičnog teatra napušta tek prije nekoliko godina, s posljednjom izvedbom "Ribarskih svađa". Na Dubrovačkim je ljetnim igrama sudjelovao punih 50 godina, ostvarivši tamo impozantnih 650 nastupa u velikom broju naslova. Zbog toga su ga mnogi zvali Maro, po liku iz "Dunda Maroja", misleći za tog rođenog Hvaranina da je Dubrovčanin. U kanalima HRT-a Zorko Rajčić ostat će zapamćen kao jedan od onih koji su nastupili uživo u prvom emitiranju, 1956. godine. Film nikada nije stavljao u prvi plan, ali je zahvaljujući posebnom odnosu s Lordanom Zafranovićem, glumio u svim njegovim naslovima.

Filmografija Edit

Televizijske uloge Edit

  • "Ptice nebeske" kao razbojnik #2 (1989.)
  • "Večernja zvona" (1988.)
  • "Inspektor Vinko" kao član uprave kluba (1984.)
  • "Ča smo na ovon svitu" kao Luka (1973.)

Filmske uloge Edit

  • "Haloa - Praznik drolja" (1988.)
  • "Večernja zvona" kao Meirin otac (1986.)
  • "Trojanski konj" kao tužitelj (1982.)
  • "Aretej" (1981.)
  • "Pad Italije" (1981.)
  • "Tajna Nikole Tesle" (1980.)
  • "Okupacija u 26 slika" kao gradonačelnik (1980.)
  • "Bog" (1980.)
  • "Ljubica" kao Ante (1978.)
  • "Istarska rapsodija" kao Jadre (1978.)
  • "Tvrdica" kao Valere (1967.)
  • "Dolutali metak" (1964.)

Sinkronizacija Edit

Disney uloge Edit

Ostale uloge Edit

  • "Čiča miča, (ne)sretna je priča 2" (2010.)