FANDOM

Vesna Sudar je bivša urednica Dječjeg programa HRT-a, članica HSU-a i bivša potpredsjednica gradske četvrti Maksimir.

Biografija Edit

Vesna je pohađala osnovnu školu i gimnaziju u Zagrebu. Stekla je zvanje profesora engleskog i talijanskog jezika i književnosti. Kao studentica je prevodila za TV Zagreb i postala prva urednica dječjeg programa bivše Jugoslavije za djecu i mlade, igrane i crtane serije. 1988. postaje članicom Programske komisije na Svjetskom festivalu animiranih filmova Zagreb 88. Iste godine postaje urednica Animavizije (prethodnica današnjeg "Animatika") koja je 14-satnim programom kroz tjedan dana pratila program te bio začetak emitiranja 3. programa TV Zagreb. Bila je prva urednica Dječjeg programa HRT-a 1991. u neovisnosti Hrvatske pri čemu nastavlja rad u iduča dva desetljeća sve do prvog svibnja 2013. kada se umirovila. Pod njezinom direktivom u Jugoslaviji i Hrvatskoj, emitirale su se brojne kultne dječje emisije i razni sadržaji npr. Limačijada, Malavizija, Modul 8, Hugo, Turbo Limač Show, Dizalica, Leo Pričopričalica, Nora Fora, Program za djecu i mlade itd. te razne animirane serije i filmovi (večinom stranih na hrvatskom jeziku) te par stranih dječjih igranih programa. Njezin bivši pomočnik Krešimir Zubčić je postao novi urednik Dječjeg programa HRT-a.

Sinkronizacija Edit

Disney Edit

Ostalo Edit

  • "Bockova jesen" - urednica
  • "Garfield i prijatelji" - urednica (HRT sinkronizacija)