FANDOM

Valerija Nikolovska je hrvatska rock i jazz pjevačica. Profesionalno se glazbom bavi od 1987. godine. Glazbeno je iskustvo stjecala u blues, soul, funk, acid jazz, house i gospel bendovima kao što su Delta, Blues Power, Telefon Blues Band, Songkillers, Mayales, Eddy&Dus i drugi. Surađivala je s Josipom Lisac, Zdenkom Kovačiček, Meri Cetinić, Ivanom Kindl, Kristijanom Beluhanom, Matijom Dedićem, Elvisom Stanićem, Majkama i Dinom Dvornikom te s Jazz orkestrom HRT-a. Od 2008. je u triu LiVaDa. Nastupila je na 26. Brodskom glazbenom ljetu. Iako je rođena u Ohridu, Makedoniji, odrasla je u Kutjevu. Poznata je po hitovima "Mogu i sama" i "Svima želim raj za sve" u suradnji s grupom Mayales. Osim s Mayalesima, surađivala je sa Songkillersima, Igorom Geržinom, Eddyem i Dusom. Snimila je dva samostalna albuma "The bright side of blues" i "Open". Danas sa suprugom Viktorom Lipićem radi na projektu Trio LiVaDa, gdje sviraju jazz standarde s nepravilnim ritmovima i new soul, mješavinu soula, jazza, bluesa i funka.

Nagrade Edit

  • Godine 1999. nominirana za diskografsku nagradu Porin u kategoriji najboljeg ženskog vokala.[4]
  • Godine 2000. i 2001. osvojila nagradu Crni mačak za najbolji rock vokal.[5][6]
  • Nagrada Donat FM.

Sinkronizacija Edit