FANDOM

Trnoružica je 16. animirani film iz 1959. godine u produkciji Walt Disney Animation Studija. Bazira na bajci “Trnoružica“ brače Grimm.

Cijelo kraljestvo slavi dugo očekivano rođenje djeteta kralja Stjepana i kraljice Leae. Na krstitke male princeze Aurore su pozvane i tri dobre vile Flora, Fauna i Sunčica, te svaka od njih odlući udjeliti djetetu poseban dar. No odjednom se pojavi zla vila Zlurada i za kaznu što nije bila pozvana baci urok na malu princezu: na svoj 16. rođendan će se ubosti na vretreno i umrijeti! Sunčica, koja još nije imala priliku udjelit svoj dar odlućuje sada svoje moći iskoristiti da ublaži urok, te Aurora neće umrijeti od uroka nego samo pasti u duboki san iz kojeg je može probuditi samo poljubac prave ljubavi. Ustrašeni kralj i kraljica teškog srca odlućuju poslati svoju voljenu Auroru da odraste skrivena sa tri vile, u nadi da ju Zlurada nikada ne pronađe.

Godine prolaze u miru i tišini, ali na dan kada je opasnos umalo prošla Aurora upoznaje u šumi “na polju sna“ ljubav iz snova, te dok vile razišljaju kako ju razveseliti na rođendan, Zlurada osječa novu priliku kako ostvariti svoj urok.

Za razliku od uobičajenog je film sniman u izuzetno širokom Super Technirama 70 formatu, kao prvi animirani film ikada.                                                                    

Uloge Edit

Pjesme Edit

"Slava princezi Aurori" (Hail to the Princess Aurora)

"Moj dar" (The gifts of beauty and song)

"O, zašto" (I wonder)

"Na polju sna" (Once upon a dream)

"Živio" (Skumps)

"Uspavana ljepotica" (Sleeping Beauty)

Hrvatska sinkronizacija Edit

Režija: Dora Ruždjak Podolski

Prijevod: Lara Hölbling Matković

Režija glazbe: Nikša Bratoš

Prepjev: Korana Serdarević

Sinkronizacija: Livada Produkcija

Tonska obrada pjesama: Livada Produkcija

Kreativni supervizor: Magdalena Snopek

Hrvatsku verziju proizveo: Disney Character Voices International, Inc.

Godina sinkronizacije: 2008.