FANDOM

Kristina "Tina" Rupčić je hrvatska pjevačica, najpoznatija po svom djelovanju u grupi Parni valjak. Kristina se prvi put pojavljuje u ženskom metal sastavu Maxmett s kojima snima album "Mačke vole grebati" na kojem surađuju s gitaristom Divljih jagoda Seadom Lipovačom. No, cure se vrlo brzo razilaze. Od 1995. godine nastupa sa Parnim valjkom sa kojima iste godine snima album "Bez struje: Live in ZeKaeM" koji postaje najprodavaniji album na prostorima tada već bivše Jugoslavije. Na tom albumu nastupa kao prateći vokal, a u pjesmi "Lutka za bal" dobija i svoju solo dionicu. 1997. godine sa Valjkom snima album "Samo snovi teku uzvodno" gdje, uz prateće vokale, u duetu sa Akijem pjeva pjesmu "Dok je tebe". 2000. godine sa Valjkom snima album Zastave, te DVD "25 godina" i singl "Srcekrad" na kojem također pjeva u duetu sa Akijem, a 2001. album "Kao nekada: Live at S.C.". 2002. godine izdaje svoj prvi solo album "Prvi put" čiji je producent i autor većine pjesama Marijan Brkić - Brk. 2004. sa Parnim valjkom izdaje album "Pretežno sunčano?", a 2005. pjeva na oproštajnom koncertu Parnog valjka u Domu sportova. 2005. izlazi i 2. DVD Parnog valjka sa snimkom koncerta Bez struje: Live in ZeKaeM. Nakon razilaženja Parnog valjka pjeva sa Akijem, dok 2009. godine osniva grupu DOG Kantina zejedno sa bivšim Valjkovim bubnjarem Draženom Scholzem, te Olegom Colnagom, bivšim gitaristom Akijevog sastava. Sastav vrlo brzo pronalazi svoje mjesto prvenstveno zahvaljujući svojim originalnim zvukom, dok im pjesma "Savršen svijet" više tjedana provodi na vrhu gotovo svih top ljestvica u Hrvatskoj. 2010. obnavlja svoju suradnju sa Parnim valjkom, te zajedno pune Beogradsku Arenu (2 puta), novosadski SPENS, te ostale dvorane na prostorima bivše Jugoslavije, a pojavljuje se kao prateći vokal i na njihovom novom albumu "Stvarno Nestvarno" koji je izašao u rujnu 2011. godine.

Diskografija Edit

Maxmett Edit

  • 1991. Mačke vole grebati

Parni valjak (1995.-2005.) Edit

Studijski albumi

  • 1997. Samo snovi teku uzvodno (Croatia Records)
  • 2000. Zastave (Croatia Records, Košava)
  • 2004. Pretežno sunčano? (Croatia Records/Master Music)
  • 2011. Stvarno nestvarno (Esnaf)

Uživo

  • 1995. Bez struje: Live in ZeKaeM (Croatia Records)
  • 2001. Kao nekada: Live at S.C. (Croatia Records/Master Music)

DVD

  • 2002. 25 godina (Croatia Records/Hrvatski telekom)

Kompilacije

  • 2005. Koncentrat 1984.-2005. (Croatia Records)
  • 2009. The Ultimate Collection (Croatia Records)
  • 2010. The Love Collection (Croatia Records)

Solo Edit

  • 2002. Prvi put

Ostalo Edit

  • 2007. U vremenu izgubljenih - Aki Rahimovski
  • 2007. Bolji svijet - Marijan Brkić B.R.K.
  • 2007. Best of Boa - Krug - Boa

Sinkronizacija Edit