FANDOM

Timon i Pumba (eng. The Lion King's Timon & Pumba) je animirana serija iz 1995. u produkciji studija Walt Disney Television Animation.

Zvijezde serije su Timon, merkat i Pumba, bradavičasta svinja, oba lika iz Disneyjevog animiranog filma Kralj lavova i njegovih nastavaka. Budite uz njih kad se odvaže poći dalje od Gordozemlje šireći svoju zaraznu filozofiju u kojoj problemi ne postoje. Putuju na udaljena odredišta poput Kine, Rusije i Kenije uz neizbježnu dozu sreće, smijeha i vrckavosti kojom zaraze svakog koga sretnu. Osim njih, tu su i neki stari prijatelji. Mudri Rafiki prosvijetlit će druge svojim znanjem, a vragolaste hijene Šenzi, Banzai i Ed stalno upadaju u nevolje. Čak će i kralj lavova osobno poći na posebno putovanje u posjet najdražim prijateljima.

Hrvatska sinkronizacija serije je napravljena 2005. godine. Serija je do danas prikazana na sva tri glavna hrvatska nacionalna kanala.

Uloge Edit

Ostali glasovi Edit

Siniša Ružić, Krunoslav Klabučar, Senka Bulić, Aleksandra Naumov, Hrvoje Klobučar, Alen Šalinović, Željko Duvnjak...

Pjesme Edit

"Hakuna Matata"

"U džungli spava lav" (The Lion Sleeps Tonight)

"Kad si tu" (Stand By Me)

Hrvatska sinkronizacija Edit

Prijevod i adaptacija: Ivanka Aničić

Redatelji: Ivana Bakarić, Zlatko Štimac, Nikola Klobučarić

Sinkronizacija: Project 6 Studio