FANDOM

Snjeguljica i sedam patuljaka je prvi dugometražni animirani film u produkciji Walt Disney Animation Studija i prvi animirani film tog oblika u Americi, te spada među najznaćajnija postignuća filmske industrije poćetka 20. stoljeća. Baziran je na istoimenoj bajci braće Grimm.

U jednom dalekom kraljevstvu živi mlada Snjeguljica koja je zbog ljubomore svoje maćehe ništa više negoli sluškinja u dvorcu, dok sama kraljica ne misli na ništa drugo nego na svoju vlastitu ljepotu. Nakon što joj čarobno zrcalo objavi da je Snjeguljica veće ljepote, kraljica užasnuta naređuje lovcu da ubije princezu i donese njeno srce. Lovac uprvo nevoljko pristaje ali nakon što nije u stanju ubiti nevinu djevojku ju upozorava o namjerama kraljice te Snjeguljica bježi u šumu. Ubrzo pronalazi malu kolibu i upoznaje se sa patuljcima koji u njoj borave. Patuljci pristaju da Snjeguljica ostane i ona sretno obečaje da će im pomagati, dok kraljica žudi za osvetom nakon što sazna da je Snjeguljica još živa.

Film je bio nominiran za najbolju glazbu, a sljedeće godine je Walt Disneyu dodjeljeno 7 malih Oscara u čast filma, uručeno od dječje filmske zvijezde Shirley Temple. 

UlogeEdit

Ostali glasovi Edit

Pjesme Edit

"Ja želim" (I'm Wishing)

"Taj stih" (One Song)

"S pjesmom je vedro sve" (With a Smile and a Song)

"Svi sad zazviždimo" (Whistle While You Work)

"Haj-ho" (Heigh-Ho)

"Brr, brr" (Buddle-Uddle-Um-Dum)

"Smiješna pjesma" (The Silly Song)

"Ja znam da on će doć" (Someday My Prince Will Come)

Hrvatska sinkronizacija Edit

Režija: Biserka Vučković

Prijevod: Korana Serdarević

Režija glazbe: Nikša Bratoš

Prepjev: Korana Serdarević

Sinkronizacija: Livada Produkcija

Tonska obrada pjesama: Livada Produkcija

Kreativni supervizor: Magdalena Dziemidowicz

Hrvatsku verziju proizveo: Disney Character Voices International, Inc.

Godina sinkronizacije: 2009.