FANDOM

Nikša Bratoš je hrvatski, bosanskohercegovački skladatelj zabavne i pop glazbe i jedan od najznačajnijih bosanskohercegovačkih aranžera. Autor je velikog broja pjesama grupe "Crvena jabuka" i Borisa Novkovića. U Travniku završava osnovnu školu, osnovnu glazbenu školu i potom gimnaziju. U glazbenoj školi svira violinu i klarinet. Tijekom školovanja aktivno svira u gradskom kamernom orkestru i gradskom puhačkom orkestru. 1978. godine upisuje elektrotehnički fakultet u Sarajevu gdje je i diplomirao 1983. godine. Iako se glazbenom produkcijom bavi od 1980., tek se 1985. definitivno opredjeljuje za glazbu i počinje raditi kao studijski glazbenik, aranžer i glazbeni producent. Član je Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika. Na godišnjim dodjelama diskografske nagrade "Porin" u periodu 1997. - 2008. nagrađivan je više puta u kategorijama aranžmana, produkcije zabavne glazbe, produkcije klasične glazbe, tonskih snimaka i kategoriji albuma godine. Od 2006. godine je član Predsjedništva HGU i član glavnog odbora HGU.

Filmografija Edit

Televizijske uloge Edit

  • "Kod nas doma" kao gost emisije (2019.)
  • "A strana" kao gost (2019.)
  • "Glazbeni Top20" - autor glazbe i uvodne špice (2018.)
  • "Klub 7" (2018.)
  • "Koktel-bar: Plavi orkestar" kao gost (2018.)
  • "POP-ROCK.hr" - aranžman glazbene uvodne špice (2017.)
  • "Profesija glazbenik" - producent (2016.)
  • "Zvijezde pjevaju" - glazbeni producent (2007.-2019.)
  • "Ples sa zvijezdama" - glazbeni producent (2006.-2013.)

Ostalo Edit

  • "Zlatne godine" - pisac istoimene pjesme sa filma zajedno sa Zrinkom Tutićem i Gibonnijem i ton majstor (1993.)

Redateljski posao Edit

Disney Edit

Ostalo Edit

  • "Rio" - Redatelj glazbe (2011.)
  • "Horton" - Redatelj glazbe (2008.)