FANDOM

Lana Jurčević je hrvatska pjevačica. Pjevanjem se bavi od djetinjstva, a profesionalno se počela baviti 2003. godine. U trenutku pojavljivanja na sceni, odmah je izdala svoj prvi album simboličnog naziva Lana koji je sadržavao 10 pjesama Lanine ekskluzivne autorice Milane Vlaović koja iza sebe ima dugogodišnje iskustvo u glazbi, pisanju pjesama i jednu pobjedu na Dori. Surađivala je sa eminentnim producentima u Hrvatskoj poput Nikše Bratoša, Predraga Martinjaka Peggy-a, Ante Pecotića, Muca Softića i imala prvi duet sa Severinom “Rođena da budem prva”. Nastupala je na Radijskom festivalu, sa svakom pjesmom ulazila u finale i dobila nagradu za “Medijski najinteresantniju osobu” 2005. godine. Sudjelovala je na Dori 2004. s pjesmom "Prava istina" i 2006. s pjesmom "Najbolja glumica" gdje je postizala velike uspjehe.

Diskografija Edit

Studijski albumi Edit

  • Lana (2003.)
  • 1 razlog (2006.)
  • Volim biti zaljubljena (2008.)
  • Pobjede i porazi (2012.)

Kompilacije Edit

  • Kopija (2010.)

Televizijske uloge Edit

  • "Ljepotice i genijalci" kao gošća emisije (2019.)
  • "Klub 7" (2019.)
  • "Tvoje lice zvuči poznato" kao natjecateljica (2016.), gostujuća članica žirija (2017.)
  • "IN Magazin" (2015. - danas)
  • "Ples sa zvijezdama: Božićni specijal" kao natjecateljica (s Hrvojem Kraševac) (2010.)
  • "Ples sa zvijezdama" kao natjecateljica (s Hrvojem Kraševac) (2007.)
  • "Dora" kao natjecateljica (2004., 2006.)

Sinkronizacija Edit

Disney uloge Edit

Ostale uloge Edit

  • "MaksimUm" kao Roxanne Ritchi (2010.)