FANDOM

Jana Valdevit (umjetničko ime: Yannah) je hrvatska pjevačica. Započela je svoje glazbeno putovanje klasičnim glazbenim obrazovanjem, koje nastavlja i uz gimnazijsko obrazovanje, u glazbenoj školi Blagoje Bersa, maturirajući na klavirskom odjelu. Slijedi studij muzikologije, kojeg nakon 2. godine prekida te se upisuje na Institut za crkvenu glazbu gdje je i diplomirala. U mladenačkim godinama počinje se aktivno baviti i pjevanjem, nastupajući s raznim sastavima, orijentiranim pretežito retro zvuku. Uz manje sastave, poput jazz tria, cover bandova, valja izdvojiti više solističkih nastupa s Big Bandom HRT-a i sudjelovanje u glazbenim emisijama HRT-a, posvećenim evergreenima. U ranim 20-ima budi se interes za nove eklektične žanrove, poput Nu Jazza, Future Soula te time započinje i njen autorski i producentski rad. Kao polovica dua Eddy Meets Yannah istesala je svoje producentske vještine, a duo je postao uvriježeno ime na svjetskoj underground sceni, te čak dospio na službenu air-play top listu Japana singlom "What A Day". Uslijedili su nastupi diljem Europe i Japana, te bogata diskografija, s naglaskom na 3 autorska albuma koje je izdao njemački label "Compost Records". Jana je paralelno kao vokal, autor i koproducent surađivala s europskim producentima eklektične klupske glazbe , a 2013. izdaje i solo album za britanski label "Tru Thoughts", na kojem potpisuje autorstvo, izvedbu i produkciju.

Sinkronizacija Edit