FANDOM

Henrik Šimunković je hrvatski pjevač. Godine 1999. upisuje Muzičku akademiju u Zagrebu - smjer solo pjevanje u klasi prof. Nade Puttar – Gold. Diplomira 30.11. 2003. u klasi prof. Bujanović – Stanislav sa odličnim uspjehom i stiče zvanje Akademski muzičar pjevač i profesor pjevanja. Magistrirao je 2006. u klasi prof. Nevena Belamarića. Tijekom studija usavršava se na seminarima renomiranih umjetnika (Marjana Lipovšek, Alfred Burgstaller, Giorgio Surian, Olivera Miljaković). Usavršava se i u sklopu Ljetne škole baroka u Varaždinu «Aestas Musica» koju vode vrhunski engleski profesori Catherine Mackintosh i Laurence Cummings. Djeluje i kao profesor pjevanja u glazbenoj školi Glasbena šola Beltinci, u Sloveniji. Do sada bilježi koncerte širom Hrvatske, u Sloveniji, Crnoj gori, Mađarskoj, Slovačkoj te Njemačkoj. Surađuje s renomiranim orguljašima i zborovima «Collegium pro musica sacra», «Bl. Augustin Kažotić», «Josip Štolcer Slavenski» , «Mješoviti zbor župe sv. Nikole Tavelića», «Bašćina»… u izvedbama raznih misa te misnih slavlja. Unazad 10 godina djeluje u Zagrebačkom opernom studiju, nastupa na opernim pozornicama HNK Zagreb, HNK Split te «Komische Oper» Berlin i «Wiener Kammeroper».

Sinkronizacija Edit