FANDOM

Denin Serdarević je hrvatski producent, tekstopisac, glazbenik te glasovni glumac. Diplomirao je filozofiju i informatologiju. S bendom Insert 2005. izdao je prvi album, za koji je napisao glazbu i sve tekstove.

Od 2006. radi kao producent u Livada Produkciji, studiju koji se uglavnom bavi sinkronizacijom animiranih filmova i serija velikih studija kao što su Disney, Sony Entertainment, 20th Century Fox i Universal. Godine 2008. objavio je seriju od četiri knjiga za djecu, Izgubljeni vijak, prema kojoj je nastala istoimena računalna igra. Knjiga je 2009. osvojila nagradu za najbolju knjigu prema dječjem izboru.

Denin je suprug spisateljice i gimnazijske profesorice Korane Serdarević i imaju dvije kćeri Nevu i Rinu Serdarević.

Sinkronizacija Edit

Disney uloge Edit

Svoj glas također je posudio i u sljedećim filmovima/serijama: "Auti", "Auti 2", "Žuta minuta", "Balada o Nessie", "Čudovišta sa sveučilišta", "Mickey Mouse: Nabavi si konja", "Ljepotica i zvijer", "Princeza i žabac", "Zvončica i veličanstveno vilinsko spašavanje", "Zvončica i izgubljeno blago", "Vrlo zapetljana priča", "Grom", "Život buba", "Bambi 2", "WALL-E", "Dama i skitnica", "Ljepotica i zvijer (2017)", "Avioni 2: Nebeski vatrogasci", "Nebesa", "Miki Maus i prijatelji", "Violetta", "Izbavitelji 2", kao i u srpskim sinkronizacijama filmova "Hrabra Merida" i "Neviđeni 2".

Ostale uloge Edit

  • "Eliot spašava Božić" - Redatelj dijaloga (2018.)
  • "Grinch" - Producent (2018.)
  • "Tajni život mačaka" (2018.)
  • "Prste(n) k sebi" - Redatelj dijaloga (2016.)
  • "Čarobna kupka doktora Proktora" - Režija (2016.)
  • "Prdoprah doktora Proktora" - Režija (2015.)
  • "Rio" kao Niko [vokal] (2011.)
  • "Barbie u priči o sirenama" kao komentator (2010.)
  • "Ledeno doba 3: Dinosauri dolaze" - Supervizor produkcije i glas sporednog lika (2009.)
  • "Barbie i tri mušketira" kao Jakov (2009.)
  • "Horton" - Supervizor produkcije i glas sporednog lika (2008.)
  • "Barbie Mariposa: Nova pustolovina u Fairytopiji" kao stražar (2008.)
  • "Sezona lova" - Voditelj produkcije (2006.)
  • "Garfield 2" - Organizator produkcije (2006.)
  • "Bratz Diamondz"
  • "Bratz: Genie Magic" kao Bruno
  • "Bratz: Rock Angelz"
  • "Bratz" - Roko [S1.EP08], policajac [S1.EP12] (TV serija)

Ostalo Edit