FANDOM

Branko Ozretić je bio hrvatski pjevač. Glazbeno obrazovanje stjecao je u rodnom gradu te u Zagrebu, gdje je na Fakultetu političkih znanosti diplomirao politologiju. Istovremeno, pjevački se školovao i usavršavao kod uglednih pedagoga: Emila Cossetta, Nade Safret, Nade Puttar-Gold, Vladimira Ruždjaka, Vinka Glasnovića, te kod Stojana Stojanova s kojim je radio od 2009. Kao pjevač, surađivao je s HNK-om u Splitu, Gradskim kazalištem Komedija i HNK-om u Zagrebu. Pjevao je u brojnim zborovima, oktetima i vokalnim ansamblima; kao član klapa Dalmati i Jelsa te Zbora HRT-a osvojio je brojna priznanja. Osim uz matični zbor, solističke je nastupe ostvario uz Simfonijski orkestar HRT-a, Simfonijski orkestar RTV Slovenije, Akademski zbor I. G. Kovačić i druge ansamble. Dobitnik je godišnje nagrade HRT-a za cjelokupni umjetnički doprinos (2007.).

Član Zbora HRT-a postao je 1982. godine, a 2003. stekao je status solista. Kao član ansambla i solist nastupio je u stotinama djela i projekata. Bio je primjerice član Okteta HRT-a koji je od 1991. do 1995. nastupao po ratnim bojištima, bio je solist na gostovanjima Zbora i Simfonijskog orkestra HRT-a u Italiji (1992.) i Sloveniji (1994.). Intenzivno je surađivao s najistaknutijim hrvatskim dirigentima, među kojima su Igor Kuljerić, Nikša Bareza, Berislav Šipuš, Tonči Bilić, Tomislav Fačini i drugi.

Sinkronizacija Edit

Disney uloge Edit

Ostale uloge Edit

  • "Vampirko" (2017.)
  • "Tvrd orah 2" (2017.)
  • "Ferdinand" (2017.)
  • "Čudesna šuma" - izvođač pjesama (1986.)