FANDOM

Ani Vuletić je hrvatska pjevačica. Nakon završenog studija građevine te srednje glazbene škole u Zagrebu, godinama uči i usavršava vokalnu tehniku kod prof. Mirele Brnetić. Jedna je od osnivačica i prvi sopran klape Cesarice, trostrukih apsolutnih pobjednica Festivala dalmatinskih klapa u Omišu te dobitnica 4 Porina. S klapom Cesarice nastupala je diljem Hrvatske i u inozemstvu te surađivala sa priznatim glazbenicima i glazbenim sastavima (Edin Karamazov, Tamburaški orkestar HRT-a, Darko Pecotić, Neno Belan, Goran Bare, Pips, Chips & Videoclips, Black Coffee…). Osim u klapi Cesarice, pjeva u Quartetu Mystique, vokalno-instrumentalnom sastavu koji izvodi popularne skladbe iz duhovnog i klasičnog repertoara te filmske glazbe; zboru mladih „Izvor“ župe sv. Josipa na Trešnjevci te surađuje s klavijaturistom Tomislavom Mihaljevićem s kojim izvodi skladbe iz jazz repertoara. Pohađa međunarodne i domaće seminare i radionice gdje uči jazz, bossa novu i improvizacijske tehnike od vrhunskih svjetskih i domaćih glazbenika (Guillermo Rozenthuler, Judy Niemack, Deborah Carter, Lela Kaplowitz) te piše obrade za klape i druge vokalne sastave.

Sinkronizacija Edit

  • "Bambi" - pjevačica u zboru (2005.)