Disney Sinkropedija
Advertisement

Albina Grčić, poznata samo kao Albina, hrvatska je pop pjevačica.

Biografija[]

Albina se prijavila za 2. sezonu X Factor Adria u Beogradu, Srbiji gdje je svoje glasovne mogućnosti predstavila pjesmom Olivera Dragojevića “Ako izgubim tebe”. Napredujući u sljedeći krug, produkcija je odlučila osnovati girl band, s Albinom kao jednom od članica. Na nagovor tekstopisca i skladatelja Ernesta Pelaića koji je za nju imao velike planove, odbila je ponudu i nastavila samostalno sudjelovanje u showu.

2019. pojavljuje se kao natjecateljica u trećoj sezoni showa The Voice – Najljepši glas Hrvatske. Dolazi do finala gdje na kraju osvoji treće mjesto. Odmah po završetku Voicea Albina je potpisala ugovor s glazbenom kućom Universal Music Croatia i 16. listopada 2020. objavljen je njezin debitantski singl, “Imuna na strah”.

2021. pojavljuje se na Dori, hrvatskom izboru za pjesmu Eurovizije, s pjesmom Tick-Tock koju su napisali Branimir Mihaljević, Max Cinnamon i Tihana Buklijaš Bakić. Imala je najviše glasova žirija i publike te je sa 198 bodova izabrana kao hrvatska predstavnica Eurovizije 2021. u Rotterdamu. U Rotterdamu je nastupala u prvoj polufinalnoj večeri 65. Eurovizije. Iako je pojedinačno prema žiriju i publici prošla u finale (Kod publike je bila 9., a kod žirija 10.), ipak nije uspjela skupiti dovoljno bodova za finale te je završila na 11. mjestu. Nakon Eurosonga, osvojila je nagradu "Kate Ryan" za najbolji nastup onih izvođača koji nisu prošli u finale. Iste godine osvaja Porina za najboljeg novog izvođača.

Sinkronizacija[]

FILM ULOGA GODINA SINK.
Encanto: Naš čarobni svijet Isabela Madrigal 2021.

Singlovi[]

  • "Imuna na strah" (2020.)
  • "Tick-Tock" (2021.)
  • "La La Love" (2021.)
  • "Plači mila" (2021.)

Poveznice[]

Advertisement